Needlework ABC's


Maandag kwam er een flinke doos binnen, met daarin de eerste nieuwe patronen van de Nashville Needlework Market. Komende dagen ga ik alles in de webwinkel zetten. Ik heb in de webwinkel een Nashville pagina gemaakt, dus daar zie je de komende tijd alles langs komen.


Wat ik meteen uit de doos heb getrokken is dit patroon van Little House Needleworks "Needlework ABC's". Het is een pakket waar ook de Classic Colorworks garens bij zitten. Zelf moet je dan nog voor de stof en 2 kleurtjes DMC zorgen.
Ik heb het geadviseerde "Confederate Grey" linnen van Weeks Dye Works op voorraad, maar door de langgerekte vorm van het ontwerp kun je dit heel goed op linnenband maken.

Foto: Atelier Soed Idee ©
Ik kon het niet laten en ben gisteravond meteen begonnen!


Ik heb hiervoor het Naturel band van 10 cm breed gebruikt, met een leuk ingeweven randje. Je hebt dan een stuk van ong. 70 cm nodig.


Bij de 3 nieuwe kleuren van Classic Colorworks "Secret Garden", "Colonial Rose" en "Tea and Biscuits" ontwierp Diane van Little House Needleworks een leuk patroontje "Here's my Heart".
Als je het setje nieuwe kleurtjes besteld, krijg je het patroon er gratis bij.

Ik ga snel weer verder, binnenkort meer...


Reacties

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band